Reklamácie
Na Zapardrobnych.sk je reklamácia jednoduchá a rýchla.
Ako postupovať, aby všetko prebehlo čo najrýchlejšie:
Kontaktujte nás e-mailom na info@zapardrobnych.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára o vašom zámere uplatniť reklamáciu.
V zaslanom e-maile, prosím, uveďte nasledujúce informácie:- číslo objednávky
- názov reklamovaného výrobku
- chybu – chybu špecifikujte čo najpresnejšie, vďaka konkrétnej špecifikácii sme schopní navrhnúť najrýchlejšie riešenie situácie
- ideálne priložte fotografie prípadného poškodenia tovaru/zásielky
Po prijatí e-mailu vašu reklamáciu spracujeme a zašleme vám potvrdenie o jej prijatí, v ktorom bude uvedený postup na jej najrýchlejšie vybavenie. Hoci sme si vedomí, že vybavenie reklamácie môže trvať až 30 dní, snažíme sa všetko riešiť v čo najkratšom možnom čase.
V prípade, že budete vyzvaný/á na zaslanie reklamovaného tovaru na našu adresu, priložte, prosím, do zásielky potvrdenie o prijatí reklamácie alebo list s číslom objednávky – urýchli sa tým reklamačný proces. Bez predchádzajúcej výzvy nám, prosím, reklamovaný tovar nezasielajte späť.
Adresa na doručenie reklamovaného tovaru:
Zaparkorun s.r.o.
V Honech 690
250 67 Klecany
Česká republika
Údaje na odoslanie na výdajné miesto Packety cez službu „Medzi nami“:
Meno: RMA-VRATKY
Priezvisko: Vyplňte číslo vašej objednávky
E-mail: reklamace@zaparkorun.cz
Pobočka na doručenie: CZ 21697 - V Honech 690, 250 67 Klecany - Zaparkorun.cz
Ak sa tovar odošle iba na našu adresu, môže dôjsť k zbytočnému oneskoreniu vo vybavení reklamácie.